مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 12:502023-06-22حوادث

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| توقیف 145 کیلوم گرم تریاک و 159 راس گوسفند قاچاق


در بسته خبری حوادث امروز خراسان جنوبی در جریان جزییات اخبار کشف 14 راس گوسفند قاچاق و توقیف 145 کیلوگرم در بیرجند، حمل احشام قاچاق با 2 کامیونت باری و اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در زیرکوه قرار می گیرید.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری حوادث امروز خراسان جنوبی در جریان جزییات اخبار کشف 14 راس گوسفند قاچاق و توقیف 145 کیلوگرم در بیرجند، حمل احشام قاچاق با 2 کامیونت باری و اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در زیرکوه قرار می گیرید.

سرهنگ احمد کارگر، فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند اظهار داشت: مأموران پاسگاه حاجی آباد این شهرستان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک سواری پراید مشکوک شدند و خودرو را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.

  وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو، 14 راس گوسفند قاچاق که بدون هر گونه مجوز حمل بود کشف کردند که کارشناسان ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده را بالغ بر 420 میلیون ریال برآورد کردند.

  وی بیان داشت: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

145​کیلو تریاک در توقیف پلیس خراسان جنوبی     سرهنگ شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی هم گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر  این استان هنگام کنترل خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| توقیف 145 کیلوم گرم تریاک و 159 راس گوسفند قاچاق

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| توقیف 145 کیلوم گرم تریاک و 159 راس گوسفند قاچاق